The Guild

Váš undergroundový herní portál

Autor: Pridané: Leden - 29 - 2011 Zobrazene 2658 x Dátum vydania: Developer:

Tak teda začneme.
Na prvý pohľad vás Power Play Manager ťažko niečím zaujme,jedine ak by boly pre vás novinkou základné pravidlá najznámejších športov sveta. Po úspešnom založení týmu vás ako prvé čaká milé privítanie a informácia o najblžšom zápase, no naneštastie je so štastím váš prvý zápas vzdialený ešte niekoľko dní, takže vás čakajú pokojné chvíľky počas ktorých sa môžete plne pripraviť na svojho dlho očakávaného prvého súpera.Ligové zípasy sa hrávajú, každý druhý deň o 18:00 nášho času. Môžete si z nich pozrieť priamy prenos alebo záznam. Pohárové zápasy sa hrávajú v utorok a medzinárodné poháre vo štvrtok. Vo voľné dni si môžete naplánovať priateľské zápasy. Samozrejme ako správny špičkový manažér musíte zistiť každý jeden detail o svojom súperovi. So šťastím sa vám podarí nájsť slabinu nepriateľského týmu včas a dostatočne váš tým na daného nepriateľa pripraviť. Prvé načo si musíte dať pozor je „štýl hry“ a „formácia“ akú váš oponent preferuje a taktiež hlavná silné stránky týmu,či sa už jedná o obranu, útok, či streľbu. Ak správne zhodnotíte všetky tieto informácie tak máte výhru už prakticky zaručenú.Ale stále to zostáva hra a niekedy sa k vám proste Štastena odvráti chrbtom, a ani tá najlepšia tatkika vám nepomôže keď raz druhý tým zrazu dá tucet štastných gólov.Samozrejme zo štatistýk sa nedá stopercentne predvídať akých hráči a s akou taktikou váš súper nakoniec príde na ihrisko, ale každý spičkový manažér by mal vedieť niekedy proste dôverovať svojej intuícii. Keď už budete mať za sebou aspoň za hrsť zápasov a nazbierate si zopár drobných môžete začať uvažovať nad kúpou hráčov iných týmov, a tu sa vám otvára svet úplne voných možností. Nebuďte prekvapený keby zrazu strávite aj dve hodiny hladaním toho jedného hráča ktorý by dokonale komplementoval váš tým. Samozrejme je to hra a niekedy sa k vám proste Štastena odvráti chrbtom, a ani tá najlepšia tatkika vám nepomôže keď raz druhý tým zrazu dá tucet štastných gólov.

Čo by som mal očakávať od Power Play Manager?

Čím vás asi prekvapí je neskutočne do detailu prepracovaným systémom, ktorý vám umožní sledovať každý malý detail o svojom týme a jednotlivých hráčoch až na ich náladu pred zápasom. Takýto detailne spracovaný systém ledva nájdeťe u premakaných štvor-hviedičkových hier od EA a vôbec by ste ho nečakali od browser hry, ku ktorej máte prístup zdarma. Keď hľadáte realistickejšie zobrazenie menežovania svojho športového týmu tak neváhajte a investujte svoj čas do Power Play Manager.

Čo by som nemal očakávať?
Už z názvu by ste mohly dovedieť že tu jedná o simuláciu menežovania, ako manažér loptu/puk počas celej kariéri prakticy ani neuvidíte. Ak ste mali niejakú predstavu že počas zápasov fyziky ovplyvníte hru tak ste velmi na omyle. Ak by ste radšej iba sledovali zápasi alebo ich sami hrali tak vám Power Play Manager velmi nepomože.

Verdikt?
PPM robí dokonale presne to čo vám sľubuje a to je dokonalé prepracovaný systém manažovania športových týmov,nič viac,nič menej. Možno budete už po niekolkých dňoch znudený staraním sa o svojich hráčov a ihriská, ale ak ste ako ja a prídete na chuť venovaniu sa každému malému detailu vášho oblúbeného športu tak sa ani nezdáte a zrazu máte jeden z najlepších týmov vašej ligy.

Kategoria: Review